دوست خوبم سلام! به تیمبُرنا خوش اومدی!

از اینکه تیمبُرنا رو برای آموزش دیدن انتخاب کردی خوشحالیم. ما در این جا در حال آموزش ریاضیات دوره های دبستان و اول متوسطه هستیم. آموزش های ما درتکمیل کتابهای درسی هستند و سعی کردیم کلیه ی دروس به زبانی ساده آموزش بدیم و به همه ی جزئیات موجود در کتاب های درسی اشاره کنیم. پس اگه میخوای توی درس هایی که الان در حال تحصیل اون هستی موفق باشی، توصیه میکنیم در تیمبُرنا رایگان عضو بشی و از یادگیری آموزش های رایگان ما شروع کنی! تا به آموزش های ویژه برسی!

آموزش های تیمبُرنا شامل دروس ریاضی مقاطع زیر میشوند :

مقطع دبستان

شامل شش سال تحصیلی است
« یکُم تا ششم »

مقطع اول متوسطه

شامل سه سال تحصیلی است
« هفتم تا نُهم »

ریاضی مقطع دبستان، شامل شش کتاب درسی است

ریاضی اول دبستان

ریاضی دوم دبستان

ریاضی سوم دبستان

ریاضی چهارم دبستان

ریاضی پنجم دبستان

ریاضی ششم دبستان

ریاضی اول متوسطه، شامل سه کتاب درسی است

ریاضی هفتم

ریاضی هشتم

ریاضی نهم

پنج دسته ی محتواهای آموزشی تیمبُرنا 

آموزش های تیمبُرنا شامل پنج دسته ی اصلی است که شما نسبت به نیازی که دارید میتوانید وارد بخش مربوطه شده و از مطالب آن استفاده نمایید

مطالب آموزشی

همه ی تعاریف، نکات، مطالب و روش های اثبات در این دسته جای گرفته اند. اگر دنبال این نوع مطالب هستید میتوانید به بانک مطالب درسی مراجعه کنید.

سؤالات حل شده

راه و روش حل همه ی تمرین ها، کاردرکلاس ها و فعالیتهای کتابهای درسی در این بخش قرار دارند. این بخش ویژه است و برای دسترسی باید عضو ویژه شوید.

مقالات آموزشی

همه ی توضیحات، نقدها، مقالات و مطالبی که در توضیح و تکمیل مطالب درسی لازم است اینجا قرار دارد. این بخش نیز مانند بخش مطالب درسی رایگان است.

دوره های آموزشی

هر کتاب درسی دارای یک دوره ی آموزشی گام به گام است که از اول مهرماه منتشر شده است. برای دسترسی به این دوره ها به بخش دوره های آموزشی مراجعه کنید.

آزمونهای دوره ای

برای هر کتاب درسی دوره های 32 مرحله ای تدارک دیده ایم که هر هفته منتشر میشود. حتماً‌در این آزمون ها شرکت کنید و سطح یادگیری خود را بسنجید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های تیمبُرنا به شبکه های اجتماعی زیر بپیوندید!